Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Έψαχνε να αγοράσει νιτρομεθάνιο – Τα πήγαινε έλα από το Λουτράκι στην Αθήνα στα ΚΤΕΛ του Ισθμού

Συνεχίζει το ανθρωποκυνηγητό η ΕΛ.ΑΣ για τον εντοπισμό και τη σύλληψη της νεαρής Αγγελικής η οποία φέρεται να είναι στενή συνεργός του Χριστόδουλου Ξηρού και να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην οργάνωσή του.
Μεταξύ των νέων ευρημάτων της Αντιτρομοκρατικής είναι η μαρτυρία πως η κοπέλα έψαχνε να αγοράσει μεγάλες ποσότητες νιτρομεθανίου από κατάστημα στη Νέα Χαλκηδόνα. Μάλιστα, υπάλληλος της εταιρείας, που αναγνώρισε την κοπέλα, υποστηρίζει ότι είπε στην Αγγελική πως πρόκειται για ιδιαίτερα εύφλεκτο υλικό με εκείνη να απαντά ότι το θέλει για τον θείο της.
«Μου είπε ότι το χρησιμοποιεί ο θείος της ο οποίος ασχολείται με μοντελισμό. Σε σχετική ερώτησή μου αναφορικά με την ποσότητα που θα χρειαστεί, αυτή μου είπε ότι θα χρειαζόταν 20 ή 40 λίτρα. Εν συνεχεία παρότι μου φάνηκε υπερβολικό το νούμερο για τη συγκεκριμένη χρήση, τη ρώτησα στοιχεία αναφορικά με την εταιρία του θείου της για να κάνω επιβεβαίωση. Διευκρίνισα εκ νέου τις προϋποθέσεις αποδοχής μιας ενδεχόμενης παραγγελίας και εν συνεχεία αποχώρησε. Έως και σήμερα δεν έχει υπάρξει νεότερη επικοινωνία» δηλώνει ο μάρτυρας.
Ωστόσο, υπάρχουν και άλλες μαρτυρίες που συνδέουν την Αγγελική με τη γιάφκα της Αναβύσσου.

Χαρακτηριστικά, ο ιδιοκτήτης του σπιτιού στην Ανάβυσσο φέρεται να έχει καταθέσει στην αστυνομία πως λίγο πριν λήξει το ενοικιαστήριο του τηλεφώνησε μια γυναίκα η οποία συστήθηκε ως Αννα, κόρη του ενοικιαστεί ζητώντας του να ανανεωθεί το ενοικιαστήριο. Ο ίδιος της απάντησε ότι θέλει να του δώσουν στοιχεία ταυτότητα και ΑΦΜ για να συνεχιστεί η εκμίσθωση, ωστόσο, κανένας δεν επικοινώνησε μαζί του.
«Μετά από τρεις ημέρες μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι δεν θα συνεχίσουν την ενοικίαση. Στη συνάντηση που κανονίσαμε για να μου δώσει τα κλειδιά δεν εμφανίστηκε. Λίγες ημέρες αργότερα δέχθηκα μήνυμα στο κινητό μου από τον ίδιο αριθμό το οποίο έγραφε «γεια σας είμαι η Αννα, συγγνώμη που δεν ήρθα στο ραντεβού αλλά δεν είχα κάποιον να κρατήσει το μωρό μου. Τα κλειδιά σας τα έχω αφήσει μέσα στο ρολόι της ΔΕΗ για να μπείτε στην αποθήκη σας. Πράγματι πήγα και τα βρήκα εκεί» φέρεται να κατέθεσε ο ιδιοκτήτης της γιάφκας.

Παράλληλα, ένας οδηγός ταξί φέρεται να αναγνώρισε την Αγγελική ως μια γυναίκα νεαρής ηλικίας που του ζήτησε να την παραλάβει από ταβέρνα με την επωνυμία «ΗΡΑ» που βρίσκεται στη λίμνη Ηραίου Βουλιαγμένης για να πάρει λεωφορείο για την Αθήνα.

«Φθάνοντας εκεί μπήκε στο ταξί μια κοπέλα περίπου 25 ετών, ύψους 1.60 με 1.65 και καστανόξανθα μαλλιά. Δεν είχε αποσκευές, αλλά είχε μια τσάντα, πιθανώς σχολικό σακίδιο.Μου είπε ότι ήθελε πάρει το λεωφορείο για Αθήνα και πήγαμε στα ΚΤΕΛ του Ισθμού».

Την ίδια ώρα και μια άλλη οδηγός ταξί αναγνωρίζει την Αγγελική αναφέροντας ότι την παρέλαβε από την ταβέρνα ΗΡΑ. «Κρατούσε ένα βαρύ σάκ βουαγιάζ μου είπε ότι βιάζεται να φθάσει στην Αθήνα και την πήγα στα ΚΤΕΛ του Ισθμού

iefimerida.gr